Laatste dagen Tanzania - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Pascalle Wijtzes - WaarBenJij.nu Laatste dagen Tanzania - Reisverslag uit Dakar, Senegal van Pascalle Wijtzes - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Tanzania

Door: Pascalle

Blijf op de hoogte en volg Pascalle

12 Maart 2014 | Senegal, Dakar

Lieve mensen! Het heeft weer éven geduurd kun je wel zeggen :-).. Ondertussen zit ik alweer anderhalve week in Senegal! De laatste keer dat ik schreef(ook de eerste keer trouwens) zijn Josh en ik naar Kendwa gegaan op Zanzibar. Werkelijk waar een prachtige plek. Zo'n absurd mooie blauwe en heldere zee had ik nog niet eerder gezien WAUW! We hadden een fijne kamer voor 50$. We zijn gelijk naar de eerste beste bar gelopen en ook niet meer weg gegaan tot we terug op het vliegtuig stapten. Recht aan de blauwe zee, Bob Marley op(en dan ben ik al snel happy) en happy cocktail hour! Wat wel grappig is dat happy hour hier begint om 3 uur tot 7 uur. Dus jullie begrijpen wel hoe Josh en ik daar 's avonds weg gingen. Dronken de douche in en weer terug! Blijft lachen dronken douchen. Om vervolgens rond een uur of acht in de ochtend een keer terug naar bed te gaan. Volgende dag een keer om 3 uur er uit. Vanavond full moon party! We hebben een relaxte band opgebouwd met de barmannen! Nou betekent dat eigenlijk alleen maar dat zij ongestoord heel de dag sigaretten pakken van ons en wij hun drankjes aanbieden haha. MAAR af en toe krijgen we ook wat terug(lees zelden). Het boeit ons niks want we hebben het gruwelijk met iedereen naar onze zin. Aangezien 20 meter van de bar een club zit belanden we daar bijna iedere avond. Die woensdagavond is er niet ver weg een reggae night. En iedereen die mij een beetje kent weet dat ik daar op m'n plekkie ben. Gezellig dansen tussen de rastamannen. Een en al peace! Alhoewel je overal rotte appels hebt. Jaja hier ook. Deze irritante nep rastafari probeerde aan te pappen met mij, maar gruwelijk vervelend! Gelukkig hadden we onze favo barman mét reputatie bij, Josh en ik. Dan heb je een ongelukkig trio voor je! Liep af met een sisser! Aangezien we zo onbesnut veel gezopen hadden de afgelopen dagen moesten we terug naar stone town om te pinnen. We gingen wat eten bij mercury's. Zit ik heerlijk aan m'n kip honing en Josh aan z'n calamaris onploft er langs mijn stoel een gastank! Heerlijk toch Afrika?! Ik dacht héél ff dat er een derde wereld oorlog uitbrak ofzo maar gelukkig hadden we geluk. Wel lichtelijk geschrokken.. We gaan weer terug naar kendwa. Donderdags vieren we uiteraard de verjaardag van Joshua! We gaan met z'n 3 naar Nungwi. Ik kan niet anders zeggen dat we het top hebben gehad die avond(op een zelfde ruzie na) dat mag de pret niet drukken, rol rond 9 uur m'n bedje in.. Volgende dag komt er toch echt een einde aan, we moeten terug naar stone town om zaterdag de boot naar het vasteland te nemen. In de avond spreken we met alle barmannen af om afscheid te nemen. We krijgen zelfs onze moslim Rachid aan een biertje. Pure manipulatie van ons natuurlijk. Uiteindelijk drinkt hij er drie haha. Onze favo barman bied ons een slaapplek aan in zijn villa om de kosten te drukken. Klinkt top! Met z'n 3 op een matrasje, niet geslapen , en douche blijkt het ook niet te doen s' ochtends. De bekende Bucket shower dan maar! Om 6 uur de taxi in. Blijkt onze taxi man niet te komen, echt weer typisch. Om 7 uur nemen we afscheid en stappen ik en Josh de moslim de boot op. Iedereen bekijkt Josh en begroet hem haha. De boot heeft behoorlijk wat vertraging en joh de taxi vervolgens ook. Uiteindelijk mist Josh z'n vlucht... Na een hoop geregel vliegen we rond dezelfde tijd aan. Hij naar Amsterdam en ik naar Senegal! Dag neefje. Ik mis het wel Tanzania, heb gewoon een maand lang iedere dag gedronken en gefeest. Wist niet dat een mens dat aankon! ik ben van plan om er zeker terug te gaan want er is nog zoveel te doen en te zien!! Ik laat jullie weer mensen, ik ga nog even chillen op m'n balkonnetje hier! Dikke kus voor iedereen! XXX

  • 12 Maart 2014 - 20:19

    Riet:

    He Pascalle

    Mooi verslag zo blijven wij ook een beetje op de hoogte, haha. En weten dan wat je uitspookt.
    Maar geniet ervan, nu moet je dus alleen verder, let goed op en goed uitkijken hè.
    Het zal wel wennen zijn, eerst samen en dan alleen verder.
    Maar we wachten weer op je volgende verslag haha.

    Veel groetjes van mij xxxxxxx

  • 12 Maart 2014 - 21:09

    Tamara:

    Dolle ik had niet anders verwacht, klinkt heeeeeel erg gezellig!!! Take care, en veel plezier nog maatje!

  • 12 Maart 2014 - 21:13

    Wen:

    :D

  • 12 Maart 2014 - 21:21

    Tokkie :

    He schatteke dat klinkt helemaal toppie.. Heel veel plezier en geniet van elk moment maar dat gaat zeker goed komen

  • 12 Maart 2014 - 21:25

    Tokkie Deel 2 ;):

    Er ging iets niet helemaal goed geloof ik.. Dusss wat ik nog wilde zeggen: Ik mis je nu al mop.. Nog 1 jaar 4 maanden en 2,5 week ;) have fun.. Dikke kus en knuffels love you liefs xxxxxxx

  • 12 Maart 2014 - 22:54

    Anja:

    Mooi verslag krijg spontaan zin om ook mee te komen feesten maar helaas zijn er nog mensen die moeten werken.

    hi.hi.
    pas goed op jezelf en maak nog veel plezier.
    tot nog eens.
    groetjes anja.

  • 12 Maart 2014 - 23:10

    Rom:

    Hee zuipertje,,, lekker genieten kusssxxxx

  • 13 Maart 2014 - 13:47

    Maurice Fare:

    hahahaha zuipschuiten zijn jullie ook hahahahaha. Blij te lezen dat jullie zo genoten hebben samen.. Nu nog de verhalen horen van Joshua.. Veel plezier lieverd en tot t volgende verslag

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascalle

Actief sinds 06 Jan. 2014
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 11178

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 September 2016

Mijn wereldreis

Landen bezocht: